Wednesday, August 08, 2007

သနပ္ခါးပန္းေျပာတဲ့ “ သနပ္ခါးပန္း”


ကၽြန္မ နာမည္ ..... သနပ္ခါးပန္း” လို ့ေခၚပါတယ္.....။
ကၽြန္မရဲ့ အသားက ..... ၀ါ၀ါ၀င္း၀င္းေလးပါ.....။
ကၽြန္မ.....အစိမ္းေရာင္ အသိုက္အျမံဳမွာေနပါတယ္..... ။
အစိမ္းေရာင္ နန္းေတာ္ရဲ့ ေလသာျပတင္းကေန အ၀ါေရာင္ မင္းသမီးေလး ကၽြန္မ.... မ်က္နွာျပလိုက္တဲ့ အခါ..... တေလာကလံုးကလူေတြ ေငးေမာၾကည့္ၾကပါတယ္....။ ကၽြန္မကို ျမင္ရတဲ့ အခါ သူတို ့ ၾကည္နူးသြားတတ္ပါတယ္......။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက မလွပါဘူး..... တပြင့္တည္းဆိုရင္ ကၽြန္မက အက်ည္းတန္ပါတယ္...... မနွင္းဆီတို ့.....မသစ္ခြ တို ့လို မတင့္တယ္ပါဘူး......။ ကၽြန္မရဲ့ ညီမေတြနဲ ့ ၀န္း ရံထားလို ့သာ ကၽြန္မမွာ အလွရိွတာပါ.....။
မင္းသမီးေလးလို ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တင္စားထားေပမယ့္ ကၽြန္မက ေတာ္၀င္ပန္း မဟုတ္ပါဘူး.....(ပန္းတိုင္းဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မင္းသမီး လို ့စိတ္ကူးယဥ္ မိတာ ျပစ္မႈ မေျမာက္ေလာက္ဘူး ထင္ပါရဲ့......) ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားတဲ့ ပြဲလမ္းသဘင္ေတြမွာ ကၽြန္မ ေနရာ မရပါဘူး.....။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မလဲ ပန္းပါဘဲ.....။ ပန္းဆိုေတာ့ ေျခြသူ.... ပန္သူ... ရိွတာေပါ့ေလ....။

ကၽြန္မ အနားကျဖတ္သြားတဲ့ လူတိုင္းက မ်က္လံုးမိွတ္ျပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန တအားေမႊးၾကဴသြားၾကတယ္....။ ကၽြန္မရဲ့ ရနံံ ့က ေမႊးလွသည္ေလ....။ ခ်စ္စဖြယ္ရနံ ့သင္းသင္းေလးကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရတာကိုက ကၽြန္မအတြက္ ဘုရားေပးတဲ့ “ဆု” ပါ....။ အထူးသျဖင့္ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ စြဲမက္တဲ့ အနံ ့..... နွစ္သက္တဲ့ အနံ ့ျဖစ္ေနတာ ကၽြန္မအတြက္ ကံေကာင္းျခင္းပါ......။
ကၽြန္မ ေတာ္၀င္ပန္းမျဖစ္တာ ၀မ္းမနည္းပါဘူး.... အက်ည္းတန္တာကိုလဲ မသိမ္ငယ္ပါဘူး..... အေဖာ္ေတြရိွမွ တင့္တယ္ရတာကိုလဲ အားမငယ္ပါဘူး.....။ ကၽြန္မ ေၾကကြဲ ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက တစ္ခုတည္း......တစ္ခုတည္းပါပဲ.....။ အဲဒီတခုက ကၽြန္မကိုေတာ္ေတာ္၀မ္းနည္းေစတယ္.....။ အဲဒီတစ္ခုေၾကာင့္ ကၽြန္မ အသည္းေတြ နာလွတယ္......။ အဲဒါက........................................................................
ရွင္တို ့ၾကားဖူးမွာပါ.... သနပ္ခါးပန္းက ပန္သူမေမႊးဘူး..... လက္တကမ္းကလူ ေမႊးတယ္ ” ဆိုတာေလ.....။ ကၽြန္မကို ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ့.... ျမတ္နိူးလွခ်ည္ရဲ့ ဆိုျပီး ပန္ဆင္ထားတဲ့သူက ကၽြန္မရဲ့ေမႊးရနံ ့ကိုမရဘူး.... ကၽြန္မရဲ့ တန္ဖိုးကို မသိရွာဘူး.....။ သိေပမယ့္ ဒါဟာတန္ဖိုးလို ့ မယူဆတာလဲ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္.....။ အေ၀းကလူ.... နံေဘးကလူ.... လက္တကမ္းကလူေတြကေတာ့ ကၽြန္မက ရနံ ့ေမႊးတဲ့ ပန္းကေလးတဲ့.......။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ.... ကၽြန္မက ပန္းပဲ.... အျမတ္တနိုးနဲ ့ ပန္ဆင္ခံရတာကိုက ေက်နပ္စရာပါ.....။ တန္ဖိုး ဘယ္ေလာက္သတ္မွတ္လဲ..... ဘယ္လိုသတ္မွတ္လဲ ဆိုတာ အေရးမၾကီးပါဘူး..... ကၽြန္မက ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုမွမဟုတ္ဘဲ.......။ ကၽြန္မက “သနပ္ခါးပန္း” ေလ.....။ ။
ေနာက္ဆက္တြဲ ။ ။ မိန္းမေတြဟာ သနပ္ခါးပန္းနဲ ့တူပါတယ္....။ ဂုဏ္သိကၡာ....၊ ကိုယ္က်င့္တရား.... ဆိုတဲ့ အေဖာ္ေတြ ၀န္းရံထားမွတင့္တယ္ပါတယ္......။ ပိုင္ဆိုင္သူက တန္ဖိုးမသိဘဲ.... ေဘးလူ နွစ္သက္တဲ့ တန္ဖိုးေတြလဲ ရိွေနတတ္ပါတယ္....။
၀န္ခံခ်က္ ။ ။ လျပည့္ေန ့က “ေလးမ” စိုက္ထားတဲ့ သနပ္ခါးပင္က ပန္းေတြပြင့္ေတာ့ ဓါတ္ပံုရိုက္ထားမိျပီး သူ ့အေၾကာင္းေရးမယ္လို ့ စိတ္ကူးထားခဲ့တယ္.....။ အပ်င္းထူေနတာနဲ ့ မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး....။ ဒီေန ့ မအိမ့္ခ်မ္းေျမ့ရဲ့ “တန္ဖိုး” ဆိုတဲ့ post ေလးကိုဖတ္ျပီး comment မွာ အာေခ်ာင္ခဲ့မိလို ့ ေလးမရဲ့ လက္ေခ်ာင္းေတြ keyboard ေပၚမွာ အသက္၀င္လာျပီး ဒီ postကိုေရးျဖစ္ပါတယ္.....။

9 comments:

Anonymous said...

“ကၽြန္မရဲ့ ညီမေတြနဲ ့ ၀န္းရံထားလို ့သာ ကၽြန္မမွာ အလွရိွတာပါ”
အဲဒီအပိုဒ္ဖတ္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာေလး ေတြးေနမိတယ္..
“အေ၀းကလူ.... နံေဘးကလူ.... လက္တကမ္းကလူေတြကေတာ့ ကၽြန္မက ရနံ ့ေမႊးတဲ့ ပန္းကေလးတဲ့.....”
အဲဒါကို မစဥ္းစားခဲ႔မိဘူး။
“ကၽြန္မက ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုမွမဟုတ္ဘဲ.”
အဲဒါေတာ့ သိပ္မွန္သြားၿပီ။

တစ္ေၾကာင္းဖတ္လိုက္ စဥ္းစားခန္း၀င္လိုက္နဲ႔ ေသခ်ာဖတ္ၿပီး ၿပန္သြားတယ္ေနာ္။
ေက်းဇူးေလးမေရ…

ခင္မင္လွ်က္
~မေလး~

pandora said...

"မိန္းမေတြဟာ သနပ္ခါးပန္းနဲ ့တူပါတယ္....။ ဂုဏ္သိကၡာ....၊ ကိုယ္က်င့္တရား.... ဆိုတဲ့ အေဖာ္ေတြ ၀န္းရံထားမွတင့္တယ္ပါတယ္......။ ပိုင္ဆိုင္သူက တန္ဖိုးမသိဘဲ.... ေဘးလူ နွစ္သက္တဲ့ တန္ဖိုးေတြလဲ ရိွေနတတ္ပါတယ္....။"

ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဟိုင္းလိုက္ပဲ လုပ္ပါရေစ။ အေတြးေတြ တိုက္ဆုိင္လြန္းတယ္။ စာတစ္ပုဒ္ေရးေနခဲ႕တာ ၾကာၿပီ ..။ အင္း.. ဘာေတြျဖစ္မလဲ မသိ။

Anonymous said...

ဆင္ျခင္ဖြယ္ စဥ္းစားဖြယ္ စာနာဖြယ္ မွတ္ယူဖြယ္ ျဖစ္ေပေတာ႕သည္ ..... အို ..... ပုရိသအေပါင္း ေယာက္်ားေကာင္းတို႕ ..........

hnin said...

မမေလးမ ေျပာျပမွ သနပ္ခါးပန္းရဲ႕ ဂုဏ္အင္နဲ႔ မိန္းမေတြကို ႏိႈင္းယွဥ္မိေတာ့တယ္။ မမေရးတာ အရမ္းေကာင္းတယ္။

Layma said...

မေလး…….(တစ္ေၾကာင္းဖတ္လိုက္ စဥ္းစားခန္း၀င္လိုက္နဲ႔ ေသခ်ာဖတ္ၿပီး ၿပန္သြားတယ္ေနာ္။)
ေက်းဂ်ဴး မေလး…. မေလးေရာ ေလးမ ေျပာတာေထာက္ခံလားဟင္….။
မပန္……..မပန္ နဲ ့ေလးမ တိုက္ဆိုင္တာ ေတာ္၂မ်ားျပီ…. သိလား မပန္… ေပ်ာ္စရာၾကီးေနာ္….။(အင္း.. ဘာေတြျဖစ္မလဲ မသိ။) သိခ်င္လာျပီ…မပန္…ျမန္၂ေလး…Pls ။
ဂ်ယ္ရီ….. မိန္းကေလးေတြပဲ အားေပးတဲ့ post ကို၀င္ျပီး ဆင္ျခင္သြားတာ သိပ္ေက်းဇူးတင္တာဘဲ….(မွတ္ေနာ္….မွတ္ေနာ္)….။
hninhnin…….ညီမေလးေရာ ဘယ္လိုထင္လဲ…။ အားေပးစကားေရးသြားတာ ေက်းဇူးပါ…။

naing said...

မေလးမ … ေရးေနၾက ခေရ ေတြကို သနားတယ္ ။ ဒီမွာ သနပ္ခါးပန္းပင္ ေတြ႔ေနလို႔ ။

Layma said...

naing……ဟုတ္ပါရဲ့…ခေရေလး သနားစရာ….

Anonymous said...

ေလးမ.. ဒီပို့စ္ေလးလည္း ၾကိဳက္ျပန္ေရာ . မျမင္ရတာ ၾကာတဲ့ သနပ္ခါးပန္းပံုတြက္ ေက်းဇူး း)

Layma said...

မဂ်စ္…ေက်းဇူးပါ….သနပ္ခါးပန္း ပန္မလား….ပန္မယ္ဆို ပို ့လိုက္မယ္ေနာ္….