Tuesday, September 18, 2007

လိႈင္ (သို ့မဟုတ္) စာဆိုရွင္ ...

လိႈင္ဟာ အေမွာင္ထဲက လာတာပါ ... ေမာင္ ... လေရာင္ မရိွမွာ ... ေနမထြက္ မွာကို ...လိႈင္ မေၾကာက္ပါ ဘူး ... ။ လိႈင္ဟာ ငယ္စဥ္ကတည္းက ... မ်က္ရည္နဲ ့ ၾကီးျပင္းခဲ့ရ တာပါ ... ေမာင္ ... ငိုရိႈက္ရမွာ လိႈင္ မေမာပါဘူး ...။ လိႈင္ ဟာ ၁၂ နွစ္သမီးအရြယ္ ... “မယ္မယ္” ကြပ္မ်က္ခံရ ျပီးကတည္းက ... မ်က္စိသူငယ္ နားသူငယ္နဲ ့ က်န္ရစ္ ခဲ့ရသူမို ့ ... အထီးက်န္မႈနဲ ့ အားငယ္မႈဆိုတာ ... လိႈင္ ရံုထားတဲ့ ျခံဳပု၀ါ ပါပဲ ... ။ ေမာင္ မခ်စ္အားလို ့ ပစ္ထားရင္လဲ ... အထီးက်န္မႈျခံဳပု၀ါမွာ အဆင္တန္ဆာျပဳလို့ လႈိင္ ... ရတုေတြေရးေနမွာပါ ... ေမာင္...။ ေမာင့္ အေပၚ ျငိဳျငင္လို့ ... မဟုတ္ရပါဘူး... ။ “ေမာင့္” အေပၚ ... ဇနီးမယားကို ပစ္ထားသူၾကီး ရယ္လို ့ ... ေနွာင္းလူေတြ အျမင္လြဲေစ ေတာ့လို့လဲ ... ၾကံစည္ခ်က္ မထားမိပါဘူး ... ။ ခံစားခ်က္ကို ေျပာမျပ ရက္ တဲ့ ... ဇနီးမယားဘ၀မွာ ရတု ... ရကန္ ... ပတ္ပိ်ဳး ေတြသာ ... လိႈင့္ရဲ့ စိတ္ေျဖရာ ပါ....။ “စိန္ျခဴးၾကာေညာင္...” လို့ အစပ်ိဳးျပီး ... စည္ေတာ္ ၃ ခ်က္ထိုး အထိ ... “ေမာင့္” ကို ေမွ်ာ္ခဲ့မိတယ္လို့ ... ေရးခဲ့မိတာ အျပစ္လို့ မထင္ပါနဲ့ ေမာင္ရယ္...။
လိႈင့္ရဲ့ “မယ္မယ္” အေနာက္နန္းမေတာ္ မျမေလးဟာ ... ခမည္းေတာ္ အမ်က္သင့္လို ့ ကြပ္မ်က္ခံ ခဲ့ရတာမို့... ခင္ပြန္းကဇနီးကို သတ္မိန္ ့ေပးတာ ... လိႈင့္အတြက္ မဆန္းလွပါဘူး ... ။ ေမာင္မ်က္လို ့ သတ္မယ္ဆိုလဲ ... လိႈင္ေသရဲပါတယ္ ... ေမာင္... ။ ေမာင္က “သတ္ေစ” လို ့ အမိန္ ့ေပးမွာကို ... လိႈင္ခံယူနိုင္ေပမယ့္ ေမာင္ ကိုယ္တိုင္ ... လက္သံုးေတာ္ဓါးကို ကိုင္ေျမာက္လို ့ “တယ္... ငါးပိုင္း ပိုင္းလိုက္ရ...” လို ့ၾကိမ္းေမာင္းလိုက္တာ ကိုေတာ့ ... အသဲကို ဓါးနဲ ့မြန္းသလို ... ဖ်တ္ဖ်တ္လူးေအာင္ ေၾကကြဲရပါတယ္ ေမာင္... ။ လိႈင္ အလြန္၀မ္း နည္း ရပါတယ္ ေမာင္ ... ။ ဘာမဟုတ္တဲ့ ေခါင္းလိမ္းတဲ့ ဆီကို ... အေၾကာင္းျပဳလို ့ “ေမာင့္ သမီး” (လိႈင့္သမီး မဟုတ္) က ... ငိုယို တိုင္တန္းတာကို ... ေမာင္က အမ်က္ပြားတဲ့ အတြက္လဲ ... ထိခိုက္ေၾကကြဲ ရပါတယ္ ...။ သုန္မႈန္ေနတဲ့ “ေမာင့္” နေဘးမွာ ... ပြဲေတာ္စာ လိုက္ေနရတာ ... နာက်င္၀မ္းနည္း ရလြန္းလို ့... ရပ္တည္ ႏိုင္စြမ္း မရိွေတာ့လို့ ... ရိုေသစြာ ကန္ေတာ့ျပီး ... အနားက ခြာခဲ့မိတာပါ ... ။ လိႈင္ မွားသြားပါတယ္ ေမာင္ ရယ္ ... ပြဲေတာ္တည္ လို့မျပီးခင္ ... အနားကခြာဖို ့ျပင္ မိတာ ... လိႈင္ မွားတာပါ...ေမာင္ရယ္ ... လိႈင္မွား ပါတယ္ ... ။ ဒါေပမယ့္ ... လက္သံုးေတာ္ဓါးနဲ ့ ရြယ္ရေလာက္ေအာင္ ... လိႈင့္အျပစ္က ၾကီးသလား ေမာင္ ရယ္ ... ။
ေခါင္းကေနေျခဖ်ားအထိ ... အစိမ္းေရာင္ေတြနဲ ့ တန္ဆာဆင္လို့ ... သားေလးကို လက္ဆြဲျပီး နန္းေတာ္ကို၀င္ လို ့ ... မင္းတုန္းမင္း တရားၾကီးရဲ့ ေရွ့ေတာ္ေမွာက္မွာ ... “ ကေနာင္မင္းသားၾကီးနဲ ့ မေပါင္းနိုင္ေတာ့ပါဘူး ဘုရား ... ” လို ့ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ “လိႈင့္”ကို ... လိႈင့္ထက္ ၁၃ နွစ္ၾကီးတဲ့ “ေမာင္” က ... ကေလးဆန္လွခ်ည့္ရဲ့လို ့ ေရရြတ္ရံုပဲ ... အသိအမွတ္ျပဳခဲ့ေရာ့ သလား ...။ တစ္နွစ္ေလာက္ၾကာမွ ... ေမာင္ေမာင္ဘ ... စပ္ေပးတဲ့ “လက္သံုးေတာ္ဓါးကိုမွ ေယာင္မွားကာကိုင္.... ေသေစလိုလို ့ မဟုတ္ပါဘဲ...” ဆိုတဲ့ ေဘာလယ္တစ္ပုဒ္နဲ ့ လိႈင့္ကိုေခ်ာ့လို ့ လိႈင္တို ့... ျပန္ေပါင္း ျဖစ္ခဲ့တာ...။
“ေမာင္” ဟာ လူရႈပ္လူေလ တစ္ေယာက္ မဟုတ္တာ ... လိႈင္ သိပါတယ္ ...။ ႏိုင္ငံ့အေရး အတြက္နဲ ့ အလြန္ တာ၀န္မ်ားတဲ့ သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုလဲ ... လိႈင္ နားလည္ပါတယ္ ... ။ တိုင္းျပည္က “ေမာင့္”ကို လိုအပ္ တယ္ဆိုတာ ... သေဘာေပါက္လို့လဲ ... ေမာင့္အခိ်န္ေတြကို ... လိႈင္ ... မေတာင္းဆိုေတာ့ပါဘူး ...။ ေမာင့္ ကို ပါရမီ ျဖည့္ရင္းနဲ့ပဲ ... လိႈင္ကဗ်ာေတြ ေရးေနခဲ့ ပါတယ္... ။
“ေမာင္”ကေလ ... တိုင္းျပည္ကို သိပ္တိုးတက္ေစခ်င္တာပဲ ... “အေနာက္ႏိုင္ငံေတြနဲ ့ ရင္ေဘာင္တန္း ႏိုင္ရ မယ္” တဲ့ ... “ဒို ့ျပည္မွာ လူေတာ္ေတြ ေမြးရမယ္ ” တဲ့ ... “ပညာေတာ္သင္ေတြလႊတ္ရမယ္ ” တဲ့ ... ။ ေမာင္ က အမ်ိဳးကို သိပ္ခ်စ္တာပဲ ... ဒါေပမယ့္ အမ်ိဳးက ေမာင့္ကို မခ်စ္ဘူး .... ေမာင္....။ ေမာင့္ကို မုန္းၾကတယ္ ... ေတာ္တဲ့သူကို မေတာ္တဲ့သူေတြက မုန္းတယ္ ... အရည္အခ်င္းရိွသူကို အရည္အခ်င္းမဲ့သူေတြက ရန္ျငိဳးဖြဲ ့ ၾကတယ္ ... ။ အဲဒီေန့က ... “လႊတ္ေတာ္ကိုမသြားပါနဲ့ ... ဆင္ေပၚအတက္မွာ ေခါင္းရိပ္မျမင္လို ့ နိမိတ္ မေကာင္းလို ့မသြားပါနဲ ့...” လို ့... အတန္တန္ ေတာင္းပန္ေနတဲ့ၾကားက ... ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္လြန္းတဲ့ “ေမာင္” က “လုပ္ၾကံႏိုင္တဲ့သူ မေမြးေသးဘူး ...” လို ့ရယ္ေမာ ေျပာဆိုျပီး ထြက္သြားလိုက္တာ ... လိႈင္တို ့သားအမိဆီ ... ေမာင္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မလာနိုင္ေတာ့ဘူး ... ။ အမ်ိဳးကိုခ်စ္တဲ့ “ေမာင့္”ကို ... အမ်ိဳးက သတ္ လိုက္တာေလ ... ။ ရင္နာလိုက္တာ “ေမာင္”ရယ္ ... “ေမာင့္” ကို သတ္လိုက္တာ ... ေမာင္ တို့ေျပာေျပာ ေနတဲ့ မ်က္နွာျဖဴေတြ ... တျပည္သားေတြ မဟုတ္ဘူး .... ေမာင္ခ်စ္တဲ့ ... ေမာင္ တိုးတက္ေစခ်င္တဲ့ ...ေမာင္ ေစတနာ ထားတဲ့ ... ေမာင့္အမ်ိဳး ... လိႈင့္အမ်ိဳး ... တေျမတည္းေန တေရတည္းေသာက္တဲ့ ေသြးခ်င္းေတြက လုပ္ၾကံလိုက္ ၾကတာ....။ လိႈင္ ဘယ္လို နားလည္ရမလဲ ... လိႈင္ ဘယ္လိုေျဖရမလဲ ... လိႈင္ ဘာမ်ား တတ္နိုင္ မလဲ ...။
ေမာင္ေရ....
“ .....
....
.....
ေၾကာင္းမခိုင္
မေပါင္းပိုင္ အေျခစိုက္တာေၾကာင့္
ႏွစ္ေလာင္းျပိဳင္ေသကာလိုက္ခ်င္ရဲ့
ေသာင္းထိုက္ညာဖြား...”
ေလွေလွာ္ရင္းတက္က်ိဳးရတဲ့ ... ျမန္မာနိုင္ငံရဲ့ အနာဂတ္နဲ ့အတူ ... လိႈင္ထိပ္ေခါင္တင္ရဲ့ ဘ၀ဟာ ေမွာင္မိုက္ခဲ့ ရျပန္ပါျပီ ... သားေတာ္ ထန္းတပင္ မင္းသားေလးဟာ သီေပါနန္းတက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ မင္းညီမင္းသားေတြကို ကြပ္မ်က္တဲ့ အထဲ ... ပါသြားတယ္ ဆိုတာကို ... လိႈင္တစ္ေယာက္သိခြင့္ရခဲ့ရင္ျဖင့္ .... ။ ။

13 comments:

Thinzar said...

အရမ္း ဖတ္လို့ ေကာင္းပါတယ္။

ေနမိုး said...

သံဃာေတာ္မ်ားအား အားျဖည့္သည့္အေနျဖင့္ ေမတၱာသုတ္ကို ရြတ္ဖတ္ေပးပါရန္ ေလးစားစြာ ပန္ၾကားအပ္ပါသည္။

ေအာက္တြင္ ေမတၱသုတ္ကို အသင့္ရွိေနေသာ အရွင္မဏိေဇာတ ပူေဇာ္ေရးသားသည့္ ပရိတ္ႀကီး ၁၁သုတ္ အသံထြက္ရြတ္ဖတ္နည္း စာအုပ္မွ ရြတ္ဖတ္လိုသူမ်ား အလြယ္တကူရြတ္ဖတ္နိုင္ေစရန္ ျပန္လည္၍ ကူးယူေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

ဒီေန႔သည္ ျမန္မာနိုင္ငံတြင္ စစ္အာဏာရွင္စံနစ္ဆိုးေအာက္ က်ေရာက္ေနေသာ၊ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ခံစားေနရေသာ ျမန္မာနိုင္ငံသား ျပည္သူလူထုတရပ္လံုးအတြက္ ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ ျဖစ္ေပၚေစေရးကို ရည္စူးလွ်က္ ဗုဒၶဘာသာ သံဃာေတာ္အရွင္ျမတ္မ်ားမွ စစ္အစိုးရအား ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဆန္႔က်င္ဆႏၵျပသည့္ ပတၱနိကၠဳဇၨနကံေဆာင္ပဲြကို တနိုင္ငံလံုးအ၀ွမ္း စတင္လိုက္ၿပီျဖစ္ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာနိုင္ငံသားအေပါင္းမွလည္း မိမိတို႔တတ္နိုင္သမွ် စိတ္ဆႏၵအင္အား၊ ကိုယ္ကာယအင္အားတို႔ျဖင့္ သံဃာေတာ္အရွင္သူျမတ္မ်ားနွင့္အတူ ပူးေပါင္းပါ၀င္သင့္ပါသည္။ သံဃာေတာ္အရွင္ျမတ္မ်ားအား အားျဖည့္သည့္အေနျဖင့္ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္းပဲ ဒီေန႔မွစတင္ၿပီး အခ်ိန္အားရခိုက္မ်ားတြင္ ၾကမ္းၾကဳတ္ရိုင္းစိုင္းေနေသာသူမ်ားကို ယဥ္ေက်းေပ်ာ့ေပ်ာင္းလာပါေစရန္ ေမတၱာစိတ္ထား၍ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူသြားခဲ့သည့္ တရားေတာ္မ်ားကို ရြတ္ဖတ္ေနမည္ျဖစ္ပါသည္။

*****ေမတၱသုတ္*****
၁။ ယႆာႏုဘာ၀ေတာ ယကၡာ၊ (ယတ္သာနုဘာ၀ေတာ ယက္ခါ)
.....ေန၀ ဒေႆႏိ ၱ ဘီသနံ။ (ေန၀ ဒတ္သင္တိ ဘီသနံ။)
.....ယဥွိ ေစ၀ါႏုယုဥၨေႏၱာ၊ (ယင္ညွိ ေစ၀ါနုယုန္ဇန္ေတာ။)
.....ရတၱိႏၵိ၀ မတႏၵိေတာ။ (ရတ္တိန္ဒိ၀ မ တန္ဒိေတာ။)

၂။ သုခံ သုပတိ သုေတၱာ စ၊ (သုခံ သုပတိ သုတ္ေတာ စ၊)
.....ပါပံ ကိဥၥိ န ပႆတိ။ (ပါပံ ကိန္စိ န ပတ္သတိ။)
.....ဧ၀မာဒိ ဂုဏူေပတံ၊ (ေအ၀မာဒိ ဂုဏူေပတံ။)
.....ပရိတံၱ တံ ဘဏာမ ေဟ။ (ပရတ္တံ တံ ဘဏာမ ေဟ။)

၃။ ကရဏီယာ မတၱကုသေလန၊ (ကရဏီယာ မတ္ထကုသေလန၊)
.....ယႏ ၱသႏံ ၱပဒံ အဘိသေမစၥ။ (ယန္တ သန္တံ ပဒံ အဘိသမစ္စ။)
.....သေကၠာ ဥဇူ စ သုဟုဇူ စ၊ (သက္ေကာ ဥဇူ စ သုဟုဇူ စ၊)
.....သု၀ေစာ စႆ မုဒု အနတိမာနီ၊ (သု ၀ေစာ စတ္သ မုဒု အနတိမာနီ။)
(အန-တိမာနီဟု မရြတ္ပါနွင့္၊ အနတိမာနီဟု တဆက္တည္း ရြတ္ပါ။)

၄။ သႏၱဳႆေကာ စ သုဘေရာ စ၊ (သန္တုတ္သေကာ စ သုဘေရာ စ၊)
.....အပၸကိေစၥာ စ သလႅဟုက၀ုတၱိ။ (အပ္ပကိတ္ေစာ စ သန္လဟုက၀ုတ္တိ)
.....သႏၱိျႏၵိေယာ စ နိပေကာ စ၊ (သန္တိန္ဒရိေယာ စ နိပေကာ စ)
.....အပၸဂေဗာၻ ကုေလသြ န နုဂိေဒၶါ။ (အပ္ပဂတ္ေဘာ ကုေလသြ န နုဂိတ္ေဓာ)
(အပၸ-ဂတ္ေဘာ ဟုမရြတ္ပါနွင့္၊ အပ္ပဂတ္ေဘာဟု ရြတ္ပါ။)

၅။ န စ ခုဒၵ မာစေရ ကိဥၥိ (န စ ခုတ္ဒ မာစေရ ကိန္စိ)
.....ေယန ၀ိညဴ ပေရ ဥပ၀ေဒယ်ံဳ။ (ေယန ၀ိညဴ ပေရ ဥပ-၀ေဒယံု)
.....သုခိေနာ၀ ေခမိေနာ ေဟာႏၱဳ၊ (သုခိေနာ၀ ေခမိေနာ ဟြန္တု)
.....သဗၺသတၱာ ဘ၀ႏၱဳ သူခိသတၱာ။ (သတ္ဗ သတ္တာ ဘ၀န္တု သုခိတတ္တာ)

၆။ ေယ ေကစိ ပါဏဘူတတၳိ၊ (ေယ ေကစိ ပါဏဘူတတ္ထိ)
.....တသာ ၀ါ ထာ၀ရ၀ န၀ေသသာ။ (တသာ ၀ါ ထာ၀ရာ၀ န၀ေသသာ)
.....ဒီဃာ ၀ါ ေယ၀ မဟႏာၱ၊ (ဒီဃာ ၀ါ ေယ၀ မဟန္တာ)
.....မဇိၥ်မာ ရႆကာ အဏုကထူလာ။ (မစ္စ်ိမာ ရတ္သကာ အဏုကထူလာ)

၇။ ဒိ႒ာ ၀ါ ေယ၀ အဒိ႒ာ၊ (ဒိတ္ထာ ၀ါ ေယ၀ အဒိတ္ထာ)
.....ေယ၀ ဒူေရ ၀သႏိ ၱအ၀ိဒူေရ။ (ေယ၀ ဒူေရ ၀သန္တိ အ၀ိဒူေရ)
.....ဘူတာ၀ သမၻေ၀သီ၀၊ (ဘူတာ-၀ သမ္ဘေ၀သီ-၀)
.....သဗၺသတၱာ ဘ၀ႏၱဳ သုခိတတၱာ။ (သတ္ဗ-သတ္တာ ဘ၀န္တု သုခိတတ္တာ)

၈။ န ပေရာ ပရံ နိကုေဗၺထ၊ (န-ပေရာ ပရံ နိကုပ္ေဗထ)
.....နာတိမေညထ ကတၳစိ န ကဥၥိ။ (နာတိမင္ေညထ ကတ္ထစိ န-ကင္စိ)
.....ဗ်ာေရာသနာ ပ႗ိဃသည၊ (ဗ်ာေရာသနာ ပတိယ သင္ည)
.....နာညမညႆ ဒုကၡ မိေစၦယ်။ (နင္ညမင္ညတ္သ ဒုတ္ခ မိတ္ေဆယ)

၉။ မာတာ ယထာ နိယံပုတၱ၊ (မာတာ ယထာ နိယံပုတ္တ)
.....မာယုသာ ဧကပုတၱ မနုရေကၡ။ (မာယုသာ ေအက-ပုတ္တ မနုရတ္ေခ)
.....ဧ၀မၸိ သဗၺဘူေတသု၊ (ေအ၀မ္ပိ သတ္ဗဘူေတသု)
.....မာနသံ ဘာ၀ေယ အပရိမာဏံ။ (မာနသံ ဘာ၀ေယ အ-ပရိမာဏံ)

၁၀။ ေမတၱဥၥ သဗၺေလာကသိၼ၊ (မစ္တင္စ သတ္ဗေလာက-သမိ)
.....မာနသံ ဘာ၀ေယ အပရိမာဏံ။ (မာနသံ ဘာ၀ေယ အပရိမာဏံ)
.....ဥဒၶံ အေဓာ စ တိရိယဥၥ၊ (အုတ္ဓံ အေဓာ စ တိရိယင္စ)
.....အသမၺာဓံ အေ၀ရ မသပတၱံ။ (အ-သတ္ဗာဓံ အေ၀ရ မ-သပတ္တံ)

၁၁။ တိ႒ံ စရံ နိသိေႏၷာ ၀၊ (တိတ္ထံ စရံ နိသန္ေနာ ၀)
.....သယာေနာ ယာ၀တာႆ ၀ိတမိေဒၶါ။ (သယာေနာ ယာ၀တတ္သ ၀ိတ-မိတ္ေဓာ)
.....ဧတံ သတိ ံအဓိေ႒ယ်၊ (ေအတံ သတိန္ အဓိတ္ေထယ)
.....ျဗဟၼ ေမတံ ၀ိဟာရ မိဓ မာဟု။ (ျဗန္မ ေမတံ ၀ိဟာရ မိဓ မာဟု)

၁၂။ ဒိ႒ိဥၥ အနုပဂၢမၼ၊ (ဒိတ္ထိန္စ အနုပက္ဂမ္မ)
.....သီလ၀ါ ဒႆေနန သမၸေႏၷာ။ (သီလ၀ါ ဒတ္သေနန သမ္ပန္ေနာ)
.....ကာေမသု ၀ိနယ ေဂဓံ၊ (ကာေမသု ၀ိနယ ေဂဓံ)
.....နဟိ ဇာတု ဂၢဗ ၻေသယ် ပုန ေရတိ။ (န-ဟိဇာတုတ္ ဂတ္ဘ ေသယ ပုန ေရတိ)
ေမတၱသုတၱံ နိ႒ိတံ။

Anonymous said...

မေလးမက သမုိင္းကုိ ေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္စား တယ္ထင္ရဲ႕။
ဖတ္လုိ႕ေကာင္းတယ္။

သန္႔ေဇာ္မင္း said...

ဟုတ္တယ္... မမေလးက သမိုင္းကို ေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္စားတယ္ေနာ္။ ေနာက္ျပီး ကိုယ္အျမင္နဲ႔လည္း ျပန္ေရးတက္တယ္။ ေရးတာလည္းေကာင္းတယ္။ အားေပးတယ္.. မမေလးေရး ဆက္ေရးေနာ္... တခ်ိဳ႕ သမိုင္းေတြက ကြၽန္ေတာ္သိပ္မသိဘူး..

Anonymous said...

ေလးမရယ္…။
ဒီလို ပိုစ္႔ေလးေတြကို တင္ေပးတာ ကၽြန္မ အလြန္ ေက်းဇဴးတင္မိတယ္။

ဟိုေခတ္က လူျဖစ္ရတာမလြယ္ပါလားေနာ္
အထူးသျဖင့္ ေခ်ာေမာလွပသူ မိန္းမတစ္ေယာက္ူ ျဖစ္ရရင္ ေတာ္ေကာက္ခံရျခင္းေၾကာင့္ ခ်စ္သူနွင့္ ေကြကြင္းရျခင္း၊ မခ်စ္သူနွင့္ ေပါင္းေဖာ္ရျခင္း၊ ေရႊဘုံေပၚေနရေသာ္လည္း အခ်စ္ကို ေ၀မွ်ရျခင္း၊ အဆင္မသင့္ အမ်က္ေတာ္ညိဳရင္ အသက္ကိုေတာင္ ေပးရမယ့္ အေျခအေနေတြကို ေတြးမိပါတယ္။

ဆက္လက္ျပီး ဒါမ်ိဳးေလးေတြ ေရးသားေပးပါေနာ္။
ခင္တဲ႔

မေလး
(အိမ့္ခ်မ္းေျမ့)

tayzar said...

ေလးမန္းက သမိုင္းကို စိတ္၀င္စားတာပဲ ဘာလို႔ သမိုင္းေမဂ်ာမယူခဲ့တာလဲ ဟင္ လာဗ်ဴးတာ

Layma said...

မသဥၨာ ... သမိုင္းတစ္ပုဒ္ေရးလိုက္တိုင္းေရာက္၂လာတတ္တာေက်းဇူးအထူးပါ...။

ကိုေနမိုး...ေလးမ ၁၂ နွစ္သမီးကတည္းက အျမဲရြတ္ေနက်ပါ ... ။

မပံုရိပ္ ... ဟုတ္..စိတ္၀င္စားတယ္... ဒါေပမယ့္ နဲ၂ပဲသိတယ္....။ ေက်းဇူး...။

ကိုသန္ ့... ဟုတ္တယ္ ...ဖတ္ျပီးရင္လဲ ရာဇ၀င္ကို ရာဇ၀င္မွာမထားခဲ့နိုင္ျပန္ဘူး...ေလွ်ာက္ေတြးေနမိတာ... ခုေတာ့ အေတြးေတြေရးခ်ခြင့္ရခဲ့ျပီ...။ေက်းဇူးေနာ္...။

မေလး...ဟုတ္တယ္မေလးရဲ့...အဲဒီတုန္းက လူျဖစ္ရတာ တကယ္မလြယ္ဘူး...မိန္းမျဖစ္ရတာပိုေတာင္ဆိုးေသး ... ။ ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္.....
ခင္တဲ့ ေလးမ...

ေတဇာ ... သမိုင္းေမဂ်ာသာယူမိရင္ အေတြးလြန္ျပီး ရူးမွာစိုးလို ့...ဇီးကြက္ ရဲ့ ....။ ၾကားသားမိုးၾကိဳး မွတ္ခ်က္လာေရးတာ ေက်းဇူးေဟ့ ...။

pandora said...

ေလးမရဲ႕ ဆင့္ပြားအေတြးေတြကို လာခံစားသြားပါတယ္

Anonymous said...

ဖတ္လို႕လဲေကာင္း၊ လိႈင္႕ မိသားစု အတြက္လည္း စိတ္မေကာင္း....

မွ်ားျပာ said...

သမိုင္းစာအုပ္ဖတ္ရတာေတာင္ အခုေလာက္မေကာင္းဘူး
ကြ်န္ေတာ့္အျမင္ ကိုေျပာတာပါ
ဒါမ်ိဳးေလးေတြကို လူငယ္ေတြလာဖတ္ရင္ အရမ္းေကာင္းမယ္
စာအုပ္အထူၾကီးေတြဆိုေတာ့ သိပ္မဖတ္ခ်င္ၾကဘူး
ခုလိုအက်ဥ္းခ်ဳပ္ေလးေတြဆိုေတာ့ စိတ္၀င္စားတဲ့သူက
စာအုပ္ေတြကို ရွာဖတ္ရင္းနဲ့ သမိုင္းကို ပိုသိသြားတာေပါ့..။

ဒီဝုိင္း (D'vine) said...

သယ္မယ္မင္း.... ေရႊနန္းေတာ္ရဲ့ အေရးအခင္းေတြကိုမ်ား ဘယ္သင္းေၾကာင့္ ေလွ်ာက္ဖြေနရသနည္း...?

ေမာင္မင္းမ်ား.... သူမအား ေတာင္စြယ္ေနကြယ္ခ်ိန္ မေသမခ်င္း သေရကြင္းႏွင့္ပစ္ေစ သတည္း...
ပုံ
မင္းၾတားႀကီးအမိန္႔ေတာ္

လႈိင္ကေလ... ဘာတာ၊အုတ္က်င္း၊ သမိုင္း အင္းစိန္ မေရာက္ခင္မွာေပါ့...

မေလးမရဲ့ အေရးအသားမွာ ႏွပ္ေခ်းေတာင္ထြက္လာၿပီဗ်ာ...မ်က္ရည္နဲ႔အတူတူ... ဟီး..

Anonymous said...

အင္း ။။။ တစ္ပုဒ္ဆို ဆိုသေလာက္ပါပဲ ။။။ သမိုင္းထဲက မိန္းမသားေတြကလည္း ေနာ္။။။ မလြယ္ပါ႕လား ။။။
စြာေတးမင္းသမီးေတြအေၾကာင္းလဲ လုပ္ဦးေလဗ်ာ ။။။ စုဖုရားလတ္တို႕ ဘာတို႕ေပါ႕ ။။ အဟဲ ။။။

Layma said...

မပန္....ခံစားသြားတာ ေက်းဇူးပါ...။

ကိုဘုရင့္ေနာင္...ဟုတ္ပါတယ္...သနားစရာပါရွင္...။ ဖတ္လို့ေကာင္းဆိုလို ့ ေပ်ာ္သြားျပီ...။

ကိုမွ်ားျပာ... ေလးစားပါတယ္ရွင္...။ ခုေခတ္မွာ သမိုင္းကို စိတ္၀င္စားသူနည္းသြားပါျပီ....။ ေခတ္မီနည္းပညာေတြကို အမီလိုက္ဖို ့ၾကိဳးစားရင္း သမိုင္းကို မသိၾကေတာ့ပါဘူး ...။ သိသေလာက္ေလး မွ်ေ၀ၾကည့္တာပါရွင္....။

ကိုဒီ၀ိုင္း... အမွန္ကိုခ်ျပတာကို အျပစ္ေပးတဲ့ မင္းမတရားၾကီး ကင္ဆာျဖစ္ျပီး ေလွ်ာပါေစ လို ့က်ိန္လိုက္မွာေနာ္...။ ႏွပ္ေတြပုဆိုးနဲ့သုတ္လိုက္...လူျမင္မေတာ္ပါဘူးရွင္..။

ဂ်ယ္ရီ....စြာေတးေတြေတာ့ ဘယ္ေရးမလဲ...မိန္းမခ်င္း..ရိုင္းပင္းရမယ္ေလ...ဟဲ...ဟဲ...ဟဲ...။